
Jesi ga ubo brate hahahah
Pa članovi na neki način već imajutaj popust, na sezonskim ulaznicama, tako da ko želi, bujrum.Zamorano je napisao/la: ↑19 srp 2024, 17:10Jednostavno klub može za članove kluba davati popust od 20% i na ulaznice kao i na sve proizvode u shopu! Da se za članove prodaju ulaznice u fan shopu,jedna članska od 60 km jedna ulaznica jeftinija 20%,pa bujrum. Na 15 domacih utakmica dobijes ustedu ured pola clanske! Dobro i za clanove i za klub.Naravno pratiti da ne bude zloupotrebe clanskih.Cap13 je napisao/la: ↑19 srp 2024, 16:57Možda je ovo i prerigorozno ali definitivno napraviti razliku u cijenama karata i time "natjerati" učlanivanje u klub, a shodno razlikama u pojedinačnim napraviti razliku i za sezonske.RubikovaKocka je napisao/la: ↑19 srp 2024, 16:36 Ma ja bih promjenio cijene karata. Za ove sto nisu clanovi stavio bih skuplje cijene karata, pa nek oni cekaju derbi utakmice i utakmice u PL. Istok 10, zapad 15, pa izvolite cekajte.
Za clanove 5 istok zapad 7. Pun mi je qrc laznih navijaca.
Ne bih se složio da su sponzori i donatori zanemareni. Najviše novca klubu donose sponzori, pa navijači kroz članstvo, fan shop i ulaznice, pa tek onda lokalni nivo sa 200k godišnje.jaskozee je napisao/la: ↑19 srp 2024, 21:09 Sport, obzirom na zakon o sportu koji praktično ne postoji, teško može biti zaseban i samoodrživ.
Struktura prihoda svakog sportskog kolektiva treba biti zasnovana na (iz perspektive Čelika):
Kratkoročno:
-Prihodi od navijača (članarine, ulaznice, fanshop)
-Prihodi od lokalnog nivoa vlasti (općina, kanton) - kroz direktne pozicije u budžetima - ubleha je priča da mora sve preko poziva
-prihodi od države (svi nivoi) - kroz prijave na javne pozive
-prihodi od sponzora
-prihodi od nagrada (domaća liga, kup, Evropa-dugoročno)
-prihodi od tv prava
Dugoročno
-prihod od prodaje igrača
-prihod od naknada za treniranje
-prihod od infrastrukture: iznajmljivanje klupske infrastrukture (stadion, trening centri, poslovni prostori)
Ima ih još par, ali ovo su glavni. Ono što je poenta da klub mora da ima dovoljan broj ljudi koji svaki dan dolaze na posao i razmišljaju kako da ove prihode povećaju.
Koliko vidim, a ispravite me ako griješim, fokus je na navijače, i na ove direktne prihode od lokalnog nivoa.
Zanemareni su sponzori (poslati mail nije aktivnost). Aktivnost je da organizuješ evente, posjećuješ event, za svaku utakmicu odabereš 10 pravnih lica koje pozoveš na druženje i gledanje utakmice itd. Za ovo u upravi ili pri upravi moraš imati nekoga ko ima kontakte, ko se kreće među ljudima i da se ovim stalno bavi.
Uprava mora napraviti način za akumulaciju ideja od navijača - neku vrstu redovnih pregleda prijedloga, jer navijači imaju dosta dobrih prijedloga (naravno i jednako gluposti?
Mi koji smo ovdje i pišemo ili samo i čitamo sigurno ćemo kupiti, ne jednu nego ko je u mogućnosti i više karata, jer je vidno da su ovdje sve iskreni ljubitelji kluba. A kako doprijeti do "zenturaca i rutonja" i njima objasniti važnost te jedne karte od 5KM, stvarno ne znam...